lördag, maj 26

Jag vann på Settlers

Idag har det varit en dag full med aktiviteter.
Leksand kom igår, för att ha lägereko med oss här i Arboga. Det var mycket trevligt, de åkte hem idag efter dansmattor, Tacos och innebandy.

Sen blev det visst lite mer innebandy, det var mycket jobbigt, speciellt eftersom det är fotbollsträning imorgon och Match på måndag, men det är ju så roligt.

Imorgon är det också barnvälsignelse för Ingvild Grönberg, och jag ska hålla i den. Det känn mycket nervöst, speciellt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska säga. Men jag tror att Gud löser det åt mig, jag tänker ju på det hela tiden iaf.

En härlig sak med den här dagen var att jag vann på Settlers, tvåan hade 5 poäng, så det var lite utklassning, men det är roligt ändå.

Jag vann på Settlers jag vann på Settlers jag vann på Settlers jag vann

2 kommentarer:

Gustaf "Boban" Bobeck sa...

Oj oj, vilken insats för freden att du vann (med utklassningssiffror dessutom) Gjorde ju inte direkt jag på tävlingen som spelades på klubben idag... Jag vet inte, men är det bra om man ger upp efter 8 hål och helt enkelt åker hem??? Jaja, vi glömde ju ses förra helgen. Kom på det när vi var på väg hem. Det löser sig helt enkelt någon annan gång... Ha rè bäst och glöm inte att hälsa frugan... /Boban

Gustaf "Boban" Bobeck sa...

Händer inte mycket här du...

Powered By Blogger