tisdag, juni 5

Hatar att förlora

Jag hatar att förlora och det värsta är att jag precis gjort det, i Tennis dessutom. Mot min numera käre fiende, (i ungefär en kvart till) Andreas Larsson 6-0 6-0 blev det, jag skäms jag skäms.

Och i går förlorade vi i Medåkers B-lag mot Fossby eller va det va, nåt köpings lag. jaja sånt e väl livet, men det borde inte vara så, jag borde vinna hela tiden.

Förlåt Boban att jag inte har skrivit i min blogg på ett tag, och alla er andra också, jag har haft så mycket att göra.

I Helgen var det dopförättning, Linus, och Kölis döpte sig in i livet med Kristus, härligt värre. Jag fick äran att vara dopförättare och gjorde det galant, om jag får säga så själv.
Har du inte tagit emot Jesus? Gör det!

Ja så väntar en löjlig nationaldag som bara innebär supande, kanske inte för min del men för många. Tillbaka med Pingsten, så att vi får en längre helg också! Tänk på det du Reinfeldt.

Har hittat Settlers på internet också, det är nästan farligt men det är ju så kul, här följer adressen för er som vill vara med och leka.
solito.free.fr/catan

Och förresten... Snippa heter det!

3 kommentarer:

bolivialarsson sa...

Men vad trevligt att läsa i din blogg. Du verkar vara en trevlig kille (: Du vann ju faktiskt på Ticket to ride - 1 gång av 3, och sedan fick vi andra vinna varsin gång. Rättvist värre!

Skogholm sa...

Jo, men egentligen vann jag ändå två av fyra om man ska vara helt korrekt. Tack :)

Waldorf sa...

catane ska det vara inte catan

Powered By Blogger