torsdag, maj 10

Live e härligt, oansett...

Dagen började bra... eehhh nej de gjorde den inte...

Dagen började med smärta i högra nederdelen av ryggen, aj aj vad ont det gör, tänkte jag. Efter att ha insett att det inte är vanlig ryggsmärta så förstår jag att jag återigen har fått njursten, men denna gången på högra sidan. (Jag har ju tidigare haft det i vänstra njuren och blivit opererad år 2002).
Så jag ringde Erik Gustavsson och han körde ner mig och Elin till vårdcentralen där jag till slut fick en spruta som gjorde att det släppte.
Sen under dagen fick jag två anfall till som jag fick stoppa med härliga stol piller :)

Det är för väl att min bristning i låret, efter matchen i måndags mot Värhulta som vi vann med 4-3, hade blivit mycket bättre så att jag inte behövde ha ont där samtidigt.

Ja så nu sitter jag här och har inte ont. Det är mycket skönt att inte ha ont, speciellt med tanke på hur ont njursten gör.

Hoppas bara jag klarar natten nu. vill ju inte åka in till västerås i natt...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger