torsdag, april 26

Fotboll och sommarkollo

Anmälningarna till Sommarkollot rullar in för fullt, det är sjukt många som vill vara med och det blir många som vi måste säga nej till. Det är ju både tråkigt och roligt att det är så. Men att få vara med och jobba med Sommarkollot är riktigt kul, det är mycket att göra men det är roligt för man vet hur uppskattat det är.

Igår blev jag i sista minuten kallad till Fotbolls match med Medåker IF min nya klubb.
Det var VLT cupen andra omgången som skulle spelas mot Fagersta ett div 5 lag.
Jag var inhoppare på lite olika ställen vänster mitt, sen höger back, sen forward och sen vänster mitt igen. De sista 20 minutrena hade jag inte mycket kraft kvar kan jag säga, men det var verkligen riktigt roligt. (vi förlorade 4-8 kolla recension på http://www.svenskafans.com/grusplan/medakers_if/artikel.asp?id=165585)
Det var otroligt länge sen jag spelade match, men det är verkligen riktigt kul, få kämpa lite.
Nu har jag lite ont i ryggen och lite träningsvärk i kroppen men det är det väl värt.
På Tisdag är det B-lags match så då är det dags igen, jag hoppas på att spela back, det är nog där jag är bäst.

Gå gärna in på www.immanuel.nu och klicka på lyssna så kan du lyssna på predikningar från deras församling, riktigt bra.

1 kommentar:

Gustaf "Boban" Bobeck sa...

Oj oj oj... Andreas Skogholm spelar fotboll. Var ett tag sen va? Kan tänka mig att träningsvärken håller i sig ett par tre dagar... Jaja, blir själv lite sugen på att hitta ngt här i byn, men skadar mig la som vanligt. Tar tag i det framåt hösten när jag har lite mera tid och framförallt KONDITION... Annars får du ha de så bra du kan och glöm inte att hälsa till din egna lilla familj. Snart hockey, lite klia, massa mat, lite somna, mycket text-tv, lite oddset, lite glad o.s.v...

Ha`re / Boban (Även kallad Gustaf bland mina riktiga vänner) (Hehe)

Powered By Blogger