söndag, april 8

Så himla bra...

Denna påsken har innehållit möten. Eskilstuna har haft en konferens vid namn Alive, (vilket också är namnet på deras ungdomsgård)

Det har varit mycket mycket bra, det var möten på Långfredagen (goodfriday på eng.) och det var mycket bra, Marcus Ardenfors höll predika på 19 mötet och sen kl. 22:30 var det akustisk lovsång och nattvard riktigt gött.


På Påskafton så fick jag själv äran att hålla i ett seminarie/Workshop, det var mycket roligt att få göra det.

På kvällen sen så kom Joakim Lundqvist, som har varit med och startat upp Ny Generation. Det var helt otroligt att få lyssna till honom, det mest inspirerande och utmanande mötet jag varit på.
Det är så att jag önskar att jag var 14 år igen, men jag får helt enkelt göra det bästa av mitt liv nu som 26 åring och jag tror det kommer bli riktigt bra det också.

kolla in www.nygeneration.com och läs om deras arbete och stöd deras arbete, om du är en ungdom som går i skolan, men inte har en sån här grupp, så starta det och lev ett liv helt för Gud.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger