onsdag, oktober 1

Förändringar

Det är ju roligt hur livet är, och hur Gud leder.
Satt framför datorn i morse och kikade lite, kollade då mina mail, hade fått mail från charkman.
"Är du fortfarande arbetslös" stod det i mailet, "nej" skrev jag tillbaka men frågade vad det gällde. Det visade sig att de ville ha en till arbetare till Charkman här i Norrköping. Så jag åkte dit och pratade med Kjell och det ena leder till det andra vilket gjorde att jag sa upp mig från Manpower och kommer jobba där två veckor till för att sen börja DAGTID på charkman.
Jobbet innebär att plocka ihop ordrar märka varor samt köra ut kött till kunder.

Det är ju perfekt det här, ett dagtidsjobb som inte innefattar helger eller jular eller påskar eller nåt som är rött på kalendern. Känns riktigt bra. Lönen blir ju sämre, men det är det lätt värt med tanke på att livet blir så mycket bättre!!!

"I feel good, I knew that I would now."
James Brown - I feel good

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra! Det är rätt bra att jobba dag och kunna träffa folk på fritiden. Lycka till med det nya jobbet! Hälsa frun.

http://www.youtube.com/watch?v=iWWgvkY8MTY

Kram,
Kajsa

Powered By Blogger