måndag, september 29

Besök

Ja i helgen skulle jag jobba, det blev inget fysiskt jobb men jag har ju varit tillgänglig hela helgen. I fredags så var vi hos Maria och Fredrik, fast mest hos Maria eftersom det var i hennes studentkorridor vi tillbringade umgänge med mat och äppelpaj. Det hela var mycket roligt får jag medge.

I söndags så fick vi besök av Josefin Larsson, kul. Hon hade vart i Linköping och hälsat på lite där, sen så stannade hon till hos oss och fikade och tjöta lite innan hon fortsatte med tåget hem till Örebro.
När hon åkt hem så åkte Elin och jag till Ansan och Fredrik och vålgästade dom lite. Där vi satt och tjöta och kollade på hål i väggen.

Nu är det dock måndag och jag ska nog inte få jobba idag, fick jobb imorgon klockan 6-14.

"Come, let´s pray for the weekend, babe
Come, make your claim for a better day.
Come, let´s pray for the weekend, babe
Come, make your claim for the holiday."
The Ark - Prayer for the weekend

Inga kommentarer:

Powered By Blogger