fredag, oktober 3

Facebook

Ja nu är jag också medlem i Facebook, när jag såg via Elins sida att tom Sam Wholin har en Facebook så kunde jag inte motså längre. Så nu når ni mig även där. Men det ena utesluter ju inte det andra, bloggen kommer fortsätta som vanligt.

Just nu väntar jag på att gå till jobbet, Idol 2008 rullar i bakgrunden och efter jag skrivit detta inlägget ska jag gå och smöra mig två mackor.
Det är ganska soft att jobba natt tycker jag, själva jobbet är ju också helt ok, men jag ser ju lätt fram emot charkman, ska bli mycket spännande att få börja där.

För övrigt har denna dag varit lite sådär, jag har vart väldigt trött och inte tagit mig för mycket alls, men sånna dagar måste ju få finnas också.
Ja imorgon är det 12 timmars pass som gäller, härligt värre, men bra pengar.

"Something really good is gonna happen to you
it´ll probably come when you least expect it
so unexpected
something really good is surley coming your way
it´ll probably come when you least expect it
yeah so unexpected."
Sprung Monkey - Unexpected

Inga kommentarer:

Powered By Blogger