onsdag, oktober 8

Vem kan slå Filip och Fredrik

Frågan är vem som kan slå dom, jag vet att jag har i alla fall sökt.
Jag tänkte efter att ha sett några program att jag skulle nog kunna vinna över dem, så jag har nu sökt till programmet, vore ju grymt kul att komma med men frågan är väl hur det funkar med jobbet och så där. Dumt att ta ledigt så här i början, men det ska nog ordna sig hoppas jag.
(troligen kommer jag ju inte med men men)

För övrigt har jag nu skrivit på mina papper på Charkman och jag håller på att byta fack, från SKTF till Svenska livsmedelsarbetarförbundet.

Elin sitter och lirar Mario Kart och jag lyckades äntligen få Clawfingers- A whole lot of nothing från Pointshop.se En av de bästa skivorna ever.

"Revelation part one
1. We´re a superier lifeorm
2. We think we´re an intelligent race
3. We know that we´ve got all the right solutions
4. We´ve travelled to the moon and explored new ground in space
5. We´ve Imroved an developed our senses
6. We´ve built up this land out of water and sand, and it looks so grand
7. We´ve creaded new logical groundbreaking thoughts ant theories
8. We´ve got justice for all with blood on our hands"

Clawfinger - Evolution

Inga kommentarer:

Powered By Blogger