tisdag, augusti 19

OS

Svenskarna fortsätter sina underdrifter i OS, det är så man gråter lite över det, eller nej, men tråkigt är det ju. Sannas vänster fot på hindret, Holm lyckas inte ta medalj, och inte heller någon annan, ja förutom våra cyklister och brottare. Ja Ara lyckades ju inte, eller ville inte lyckas rättare sagt, nej brons är ju inget att ha. Ska det vara så ska det vara Guld.

Härligt, hålla på med något hela livet och sen bara inte lyckas hela vägen. Jag gillar Carolinas inställning, det gäller att ha roligt.

Själv så skulle jag nog inte orka hålla på med något så mycket och bli världsbäst, jag är för dålig i det långa loppet. Men det går ju bra ändå, jag är nöjd med mitt liv.

"Always look at the bright side of life"
Monty Python - Always look at the bright side of life.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger