måndag, augusti 4

Norrköping

Regnet drippar ner mot marken och jag sitter inne i lägenheten och kikar ut genom fönstret ibland, Elin ligger och vilar lite, hon är sjuk, i sängen och det råder stillhet i lägenheten. Jag lyssnar på Moby genom www.deezer.com samtidigt som jag laddar ner senaste versionen av openoffice.

Det är märkligt att ha flyttat, man fortsätter egentligen livet som förut fast med nya människor och en ny plats, men själv är jag ju samma Andréas och har inte ändrat på mig anmärkningsvärt.
Härligt arbetsslös så söker jag lite nya jobb, har skickat iväg till Anticimex och ska även söka på selecta och kanske Charkman också, man vet inte så noga.

Nu i veckan är det Frizon, jag ska hålla lite i mentorsbiten där och det kommer nog gå bra, jag tänkte att jag ska sova i min bil under den tiden, bädda upp med en madrass och sätta lakan i fönstren.

För ett tag sen var Boban, Martin och jag i Halmstad vi hade en minsemseter och spelade pay and play golf på nissadalensgolfklubb. 120 för en heldag så vi gick fyra 9 hålsrundor. Campade och spelade sällskapsspel och badade i simlången härligt det.

"Lift me up, lift me up, higher and higher"
Moby- Lift me up

Inga kommentarer:

Powered By Blogger