tisdag, augusti 26

Vigsel av paret Bjugård

Ja då var det avklarat. Nu har jag haft min första vigsel.
David och Sofia gifte sig i lördags och jag hade äran att stå längst fram. Det gick mycket bra sa många till mig efteråt, så jag gissar att det gjorde det.
När klockorna ringde och jag stod där framme var jag riktigt nervös, men det ordnade upp sig efter att micken inte var påslagen i början.
Alltid skönt när något går fel, då försvinner min nervositet.

David och Sofia sa ja, och bildade familjen Bjugård. Festen var också riktigt rolig får jag säga, god mat och bra umgänge vid borden. Den hölls ute vi segolstorp.

Det är bra att gifta sig tror jag. Det är bra att ta ett större beslut att verkligen visa varandra att man vill leva hela livet tillsammans. Ett märkligt resonemang är att det är större att gifta sig, än att göra ett barn. Men ett barn handlar ju om någon annan, och som skilsmässobarn, kan jag säga att det är mycket roligare att ha sina biologiska föräldrar på samma ställe när man växer upp.

"No mountains could ever stand between us
No ocean could ever be that wide
No river to deep, to keep your love from me
I swear it´s the truth
Nothing can keep me from you."
Kiss- Nothing can keep me from you

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, det var ett vackert, roligt och på alla sätt fantastiskt bröllop.
Ett vackert brudpar och positiva och glada släktingar och vänner.
Och vigseln blir ett minne för livet...
Som faster till brudgummen kan jag bara säga att jag är stolt över dem båda. David och Sofia. Att de valt varandra gör mig glad!
Kram ib

Powered By Blogger