onsdag, augusti 27

Bröllopsdag och Manpower

Gift i Tre år, det är inte dåligt det, och mer är det tänkt att bli.
Vi firade vår dag, genom att jag fick ett jobb, sen gick vi på chokladfabriken, ett café här i Norrköping som jag får säga är helt underbart och jag rekommenderar starkt.
På chokladfabriken så träffade vi på ungdomspastorn i korskyrkan med fru, mycket trevligt att sitta ner och prata lite med dem.
Efter cafét gällde Arn 2. Mycket bra film tycker jag som inte läst böckerna. Jag är verkligen imponerad av Arn, medans Elin tycker att det saknas alldelles för mycket och tycker att det skulle gjorts tre filmer.

Ja jobb på Manpower, det är ju inte dåligt. Jag kommer börja med ett
uppdrag på ett företag som tillverkar Wettexdukar. Ska göra lite introduktionsdagar där och ska sedan vara extrapersonal. Men jag är ju anställd av Manpower så jag får ju min lön oavsett hur mycket jag får jobba rent praktiskt.
Känns väldigt bra att få jobba äntligen.

"Push it along
Work work work to make it work
Push it along
Work work work to make it work
Push it along
Work work work if you want to improve it
Push it along"
Robert Palmer- Work to make it work
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Powered By Blogger