tisdag, juli 31

Mariestad - Tjörn tur och retur

Semestern har gått som den skullat, med en härlig vecka i Mariestad fylld av TV-spelande, sällskapsseplande och minigolfspelande, varvat med massa goa människor som man inte träffar varje dag.
Det är så gött att ha semester, jag vill ha det hela livet. Men det går ju förstås inte.

Bröllop blev det i helgen, Samuel och Lisa blev Eklinds båda två. Vi hade riktigt bra vid vårt bord får jag säga, skratt och så där, det var roligt.

Sen begav jag mig av till tjörn med Elin där jag har badat, vart på Åstol umgåtts med Andreas och Josefin, åkt in till Göteborg och träffat Anders Runesson och så där.

Nu sitter jag och är godissugen, jag skriver min blogg på ett tangentbord man får ont i hela armen av och nu ska jag sluta med det. Ja skrivandet alltså, godissugen försvinner nog inte...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger