onsdag, juli 11

Vad gör man inte för lite paj.

Jag åt paj idag, det var blåbärs paj, för första gången i mitt liv så åt jag blåbärspaj. Ja inte dåligt det, vet inte vad jag fick för mig riktigt, men det var mest att jag blev bjuden på det.
Var hemma hos Elin och Marcus och skulle hämta en film, de hade gjort paj och jag åt. Det var nog gott, men jag vet inte riktigt, det var sån där med havregryn och socker. Jag föredrar ju smulpaj får jag nog säga.

Det är mycket jag inte skulle göra för lite paj, jag tycker nog om paj, men det är väl inte riktigt min favvo. Kanske kunde jag hjälpa till med lite lyft kanske, eller skriva en dikt men nja jag vet inte. Bäst är det när den enda som krävs för att få paj är ett -Ja.

Imorgon är det övernattning i sommarkollostugan, det ska ju bli trevligt.

Nu var det ett roligt program på TV med en kille som stängde av sig själv när han hade kommit ur TV:n för en annan jagade honom ur TV:n mycket märkligt, men så är ju engelsmän märkliga också

1 kommentar:

Gustaf "Boban" Bobeck sa...

paj är minsatt gott. gott som kräm... (det var längesedan man använde den gamla trasan, men ingen vet vad som väntar runt nästa krök) Sabina o jag har bakat idag. Hon rulltårta och jag äppelmuffins (Ok, mest vi men även tillsammans)... Nu vet du... Dags att provsmaka och sedan ut o springa... Ship...

Powered By Blogger