måndag, juli 16

5 år och min tur

Elin och jag har nu vart ihop i fem år, vi har också då, firat som vi brukar med att vartannat år fixa dagen åt varandra, i år var det min tur.
Det blev inte så jätte mycket, men jag fixade en lägenhet i stockholm och så gick vi på en restaurang som heter Kohphangang och ligger på skånegatan 57. Det är en Thai restaurang som är inredd som en djungel, riktigt häftigt får jag säga. Och otroligt gott.

Ja det var väl typ det som hände i helgen skulle jag tro, förutom det riktigt roliga besöket av Elia och Alex.
Jag lyckades också lägga ut golddiggers vidon på youtube och på golddiggers sida på myspace, kul.

Ta det nu lugnt och försök att njuta av sommaren.

5 kommentarer:

Mr 51 sa...

Ohh...ni åt på DEN restaurangen!!! Den är sååå otroligt god!!! Det smakar riktig thaimat där! Mycket bra val! Grattis till era fem år förresten! =) Kram på er!

Skogholm sa...

Älskling! det var en härlig dag med dig, restaurangen var riktigt bra på alla sätt och vis! Jag älskar dig! Puss puss!

Skogholm sa...

Alltså det var jag elin som skrev det inlägget!

bolivialarsson sa...

Så grymt coolt med 5 år - att tiden går så fort! Själv har man varit gift i 1 år och firade med att hälsa på fruns morfar, som är död! Men vi åt gott i alla fall.

Gustaf "Boban" Bobeck sa...

Och då får la jag lägga mig i lite grann och säga att jag och min har kommit över 1,5 års.sträcket... Bara en sån sak... Men det är klart att komma ikapp er kan ju bli lite svårt... Ha rè bäst.

Powered By Blogger