onsdag, april 2

Norrköping

Japp liksom titeln på detta inlägg säger så blir det Norrköping. Vi kommer flytta dit alltså, jag och min kära fru den första juni åker flyttlasset till Lindövägen 32.
Sen bor vi särbo lite, Elin har fått sommarjobb på ortopeden och jag väntar på svar om jobb i en församling. Det är sommarkollo här i Arboga v.29 ut så jag jobbar här tills dess, sen har jag en lång semester och efter det så får vi se.

Tiden i Arboga har varit (för det mesta) toppen, men både Elin och jag känner att det är dags att dra sig vidare. Församlingen har börjat söka en föreståndare och vi har skapat ett ungdomsledarteam som kommer ta över efter mig, det känns bra men är självklart lite vemodigt. Tårar har fällts över flytten, men det allra mesta pekar på att beslutet vi tagit är rätt.

Sen har jag lagt ner Travian också, jobbigt, men det var dags, får se hur det går med det :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja va ska man säga... Kan ju alltid lägga in ett gammalt ordspråk: Gött som Kräm...

Men det är la ute nu som allt annat. Jaja, kul att ni drar till den lilla staden. Där kommer ni trivas båda två. Travian kommer du nog tillbaka till, men vi överlever nog i alliansen tills du får suget tillbaka...

Annars är det kul att du börjar skriva lite igen. var ju ett tag sen du pysslade med detta.

Själv var jag grym på golfbanan igår... Kanske du blir lite sugen på att testa nån gång???

Ha de bäst och hälsa frugan...

Boban

Anonym sa...

Å kära Östergötland... Det blir nog bra där för er. Hoppas att det ordnar sig med jobb för er båda.
Kram

Andréassons sa...

Hej hej, kul och läsa lite om er! Hoppas allt blir bra i Norrköping! Hur är de annars? Här är de bara bra! Ha de gott!! kram frida

Powered By Blogger