fredag, mars 30

Jag vann!!!

Jag satt uppe natten till idag, och pysslade lite med min nya blogg här, samt att jag spelade nåt parti betapet.

Då började ett "inget liv" program, du vet ett sånt som man ska gissa på ett ord ringa in och inte komma fram.

Men tro det eller ej, jag kom fram och jag gissade och jag vann!!!

Så jag fick välja tre nummer och sen svara på en "kunskaps" fråga om vad man slår vollybollen med.
Så vann jag, ja det vart ju inte mycket pengar men själva grejen är ju inte dålig.

1 kommentar:

David sa...

Gött, de var inte illa!
Jag satt och titta på ett sånt där program med för nån vecka sen..
Man sitter där o undrar vem som egentligen ringer.. han tjatar vidare i tv'n om att man kan få 50 lök på kontot redan idag, man funderar vidare, han tjatar vidare, plötsligt håller man telefonen i handen.. och vips gick jag på de och då kunde man ju lika gärna försöka nån gång till.. Sen var en pizza borta från telefonkontot..
Han tjötar vidare och jag kände mig dum. Gött att du slapp de o vann! =)

Powered By Blogger