torsdag, mars 29

Första gången

Jag ha nu som många andra skaffat en blogg. hmm undrar om jag överhuvudet taget kommer lyckas att hålla den här bloggen uppe vid liv, men jag ska ändå göra mitt yttersta för att detta ska ske.
Jag kan ju dela med mig av det som händer i mitt liv, som nu har jag spelat betapet och förlorat två gånger i rad, mycket, men men det får väl gå ändå. Allt kan ju inte gå som det egentligen ska, jag menar om jag förlorar så blir ju någon annan glad, det är lite dubbelt det där med att förlora och vinna, Jag tycker om att vinna men jag tycker ju inte om att göra nån ledsen genom att se dem förlora. Så jag blir villrådig, jag vill ju liksom inte förlora med flit. Nej det skulle jag inte gör i första taget, ibland så kommer jag på mig själv spela lite sämre, men det är inte ofta det.
Jag är själv en dålig förlorare, så jag måste ju förstå de som förlorar som blir arga för det. Jag är nog en dålig vinnare också ibland, men det är ju också olika.
Man mår ju inte bra av att bara förlora, man behöver ju båda sakerna, om man bara förlorar så mår man ju dåligt, och kommer kanske att ge upp efter ett tag, men om man bara vinner så blir det ju tråkigt eftersom det inte blir någon utmaning, man kan ju känna sig bäst men egentligen så har man ju glömt hur det är att förlora så att man inte blir lika glad över att vinna, eftersom man är så van vid att vinna.

Ja det är mycket med livet, och här är mitt, sen om nån läser det är väl olika, men det är ju ändå roligt för mig att läsa sen i framtiden, eftersom jag inte har någon annan dagbok. Sen om jag kommer läsa det i... nej nu ska jag inte gå in mer jag postar den här och ler, samtidigt som jag går in i bloggens värld...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger