måndag, mars 4

Ett inlägg

Skriver ett inlägg här idag. Jag är pappaledig och bör nu sova eftersom barnen vaknar och jag måste upp imorgon för just alla måsten. Egentligen vill jag inte upp men sånt är det, det finns mycket jag inte vill med som ändå händer och att gå upp på morgonen är inte det jobbigaste ändå.


Idag bakade jag bröd med Inez på förmiddagen. Sen hämtade jag Elmira på skolan. Måndagar är speldag, så de fick spela lite, sen mellanmål och efter det åkte Elmira till simskolan med Elin. Jag blev hemma med de andra två och vi fick tiden att gå. Det blev till och med kvällsmat idag också, kyckling och ris.
Kvällen innehöll inte mycket nyttigt men vi fick ringt till banken och fixat några grejer iaf.



What you been doin, ain´t you got no one
Where you been keepin´ yourself my friend

Have you been hidin´ underground writin´ 
Chicago - Long time no see

Inga kommentarer:

Powered By Blogger